Promovarea cercetării
Dimensiune grupă:
10-15 participanți / curs
Timp estimat:
2 h / 2 h 30 min
Dacă …
- Ești membru al mediului academic și desfășori activități de cercetare / predare.
- Ai drept obiectiv scrierea de lucrări științifice.
- Dorești publicarea acestor articole în reviste cu vizibilitate internațională.
- Teoria procesului de publicare academică o cunoști, așa că vizezi aplicabilitatea informațiilor!
Dacă te regăsești în afirmațiile de mai sus, te așteptăm la cursul Scrierea și trimiterea spre evaluare a unui manuscris pentru a pune practica în teorie! 🙂
Promovarea cercetării
Promovarea cercetării reprezintă ultimul modul al proiectului Masterclass Enformation și este cursul în care îți prezentăm diverse modalități de promovare a cercetării. Știm că fiecare cercetător are stilul propriu de scriere și de explicare a rezultatelor obținute în urma activității de cercetare. De aceea, devine important ca promovarea să fie de asemenea adaptată la profilul propriu. În acest sens, în cadrul modulului, îți dezvăluim posibilitățile disponibile pentru diseminarea informațiilor și încercăm să descoperim împreună varianta de promovare a cercetării care ți se potrivește. Așadar, fie că dorești o promovare modernă a rezultatelor și poate chiar dezvoltarea unui brand personal cât mai complex, fie că vrei doar diseminarea optimă a rezultatelor, fără expunere publică personală, conținutul cursului ți se adresează. Promovarea cercetării îți propune analiza practică a variantelor de promovare și studii de caz concrete pentru a identifica opțiunile adecvate profilului personal de cercetător. În plus, te încurajăm ca pe parcursul desfășurării modulului să contribui activ, aducând în discuție propriile experiențe de promovare și exemple ale materialelor tale – pentru a-ți putea furniza sfaturi personalizate.
Promovarea cercetării
Știi deja că fiecare autor are la dispoziție o gamă variată (poate chiar prea variată) de posibilități de promovare și că alegerea celei mai bune opțiuni este dependentă de propriul stil de scriere și de comunicare. În acest sens, în cadrul modulului despre Promovarea cercetării, ne-am propus să te susținem în identificarea variantei optime de promovare a cercetării tale, ținând cont atât de profilul tău profesional, cât și de tendințele internaționale. Printre elementele cheie se află aplicarea unui set concret de recomandări – pe care îl descoperi complet la curs – în vederea realizării unui plan de promovare de succes și înțelegerea clară a desfășurării acestui proces în mediul academic. Astfel, toate îndrumările noastre pot fi adaptate de fiecare participant și aplicate concret în activitatea desfășurată, indiferent de profilul profesional preferat.
Promovarea cercetării
- Care sunt platformele sociale din mediul academic, disponibile la nivel internațional.
- Care sunt, de obicei, cele mai relevante platforme sociale în contextul academic actual.
- Care sunt modalitățile auxiliare de promovare a rezultatelor unei cercetări.
- Cum trebuie comunicate optim rezultatele unei cercetări, în funcție de audiență.
- Care pot fi restricțiile în diseminare (embargo de publicare).
- Cum poți să îți construiești un brand profesional ca cercetător.